Heisann! 👋
Kristian heter jeg.
Jeg jobber til daglig med markedsføring i digitale medier, og er gründer av markedsføringsbyrået Falk Media som ble etablert i 2019.
I tillegg til å drive med dette, holder jeg forelesninger og foredrag innen digital markedsføring, noe jeg har gjort siden 2016. Her kan du lære om sosiale medier, kunstig intelligens, og alt som kan effektivisere din synlighet på nett!
Mange vil si at jeg har et relativt brennende engasjement for markedsføring, og det er nok noe i det. Les noen av tilbakemeldingene ved å klikke deg videre til foredrag-siden.
Kjøp boken min
Lær om markedsføring i sosiale medier
Kjøp boken min Lær om markedsføring i sosiale medier
Tenk deg at sosiale medier var utesteder, som puber og caféer. Se for deg at Facebook faktisk lå i gaten der du bor, og at du kunne gå inn døra for å snakke med mennesker.
Dette er en bok som gir deg et annerledes perspektiv på markedsføring og sosiale medier. Du får innsikt i hvordan kommunikasjon har utviklet seg, og hvordan den mest sannsynlig kommer til å utvikle seg i fremtiden.
Uansett om du er student eller erfaren markedsfører — så lenge du har interesse for kommunikasjon — vil denne boken være for deg.
Skriblerier
Blogg
Skriblerier Blogg
- Sosiale medier
- Kunstig intelligens
- Mastodon
- Fremtiden
- Kommunikasjon
- Fødiverset
- Meta
- Allheimen
- Mikroblogging
- Markedsføring
- Bildegenerering
- Pixelfed
- MidJourney
- X
- Threads
- ActivityPub
- Open AI
- Zrinka Stahuljak
- FunkWhale
- Friendica
- Politikk
- Spotify
- Sora
- kbin
- Snapchat
- sosiale medier
- Microsoft
- BookWyrm
- UCLA
- DALL•E
- Hubzilla
- YouTube
- Galskap
- Innovasjon
- Misskey
- 70-20-10
- Bøker
- SEO
- Gemini
- Ledelse
- Diaspora
- konkurranser
- Pleroma
- PeerTube
Jeg husker da LinkedIn faktisk føltes som faglig påfyll. Som en liten klubb for dem som ville dele faglig innhold på en felles arena. Det var artikler, diskusjoner og genuine forbindelser. I mange av mine foredrag, har jeg sammenlignet LinkedIn med minglehallen på konferanser. Nå føles det mer som å stå i kø i en travel kantine, omgitt av folk som roper høyt om hvor fantastisk suppen deres er – mens de egentlig håper noen filmer dem.